Onderweg.....

19 december 2019 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Hi allen,

Vanochtend een goede dagstart gehad samen met mijn broer die exact wist te vertellen wat hij gisteren gedaan had..... niks.... en ook wat hij vandaag ging doen.... mij wegbrengen in de Koets / traktor / PC Hoofdstraatbak / ketskoets maw de Volvo.....   en verder ....niks. Tevens had hij een impediment dat de tank van mijn “proletenbak” wel heel snel leegraakt .... Als scrummaster heb ik daarom in een feedbacksessie eerst maar even terug gegeven dat impediments eerst zelf opgelost dienen te worden door bijv. de accu wel op te laden en minder hard te rijden....

Verder prima vlucht gehad in zo’n A380... dat is geen kleine Cessna, maar een soort van vliegend flatgebouw.... Ik mocht het genoegen proeven om met 2 Nederlandse metgezellen in dezelfde rij te zitten. Deze personen kwamen obv mijn vooroordeel vast uit een plaats met kengetal 010. Hetgeen bleek te kloppen. Gezien de zwarte te strakke trainingsbroek met een logo van een niet nader te noemen voetbalclub, petjes in dezelfde kleurstelling met dito logo, heuptasjes en wat inkttekeningen her en der op hun zichtbare lichamelijke delen waarmee ook wat overgewicht zich openbaarde, toen ze voorover bukten om een gevallen biertje op te rapen...😳😳😳

Ze waren op weg naar Thailand om te genieten van het nachtleven aldaar....., ze hadden niks met kerst, maar ook niks met vliegen.... hoe aandoenlijk 😁😁😁

Aan boord 2 films gekeken, want anders moet ik sociaal gaan doen en dat ligt me natuurlijk niet. Het betrof: the silence (leuk verhaal, slap einde) en Escaperoom.... het is een optie om dit met het R2F team (Achmea) te doen, echter vrees ik dat we dan wel wat problemen krijgen met de minimale beschikbaarheid (5 personen minimaal bij SAFe en 3 bij Scrum).

Verder is Dubai wel een leuk vliegveldje, ze proberen er hier echt wel wat van te maken😏 Er groeien hier zelfs palmbomen binnen😳.

ik vlieg zo ff verder naar Hanoi. Dat is nog een tochtje van 6 uur en kom daar in de ochtend aan om plaatselijke tijd 12:40. Het is dan in Ned. Nog maar 6:40.